Sunday 3 March 2019

Sewa Kereta Murah di Alor Setar, Jitra Kedah sekarang!




Green Matrix adalah sebuah syarikat Travel & Tours Sdn Bhd. Kami adalah inovator teknologi perjalanan anda, penyelesaian perjalanan anda yang membantu anda merancang pengangkutan anda terlebih dahulu untuk bercuti anda dengan tujuan yang fleksibel, mencari dan melihat bandar-bandar di seluruh Malaysia dan Brunei di satu tempat. Pelanggan-pelanggan Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah tidak terhad kepada orang tempatan sahaja, malah pelancong-pelancong dari negara luar pun turut serta menggunakan perkhidmatan kereta sewa daripada Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah. 

Pelanggan-pelanggan Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah tidak terhad kepada orang tempatan sahaja, malah pelancong-pelancong dari negara luar pun turut serta menggunakan perkhidmatan kereta sewa daripada Green Matrix Car Rental Alor Setar, Kedah. Bukan mudah untuk anda mendapatkan kereta sewa murah di Alor Setar, Kedah. 


Secara asasnya perkhidmatan yang disediakan oleh Green Matrix Car Rental Alor Setar adalah perkhidmatan sewa yang mana anda boleh menyewa kereta secara harian, mingguan ataupun bulanan, dengan harga sewa yang memang cukup berpatutan dan susah untuk didapati di tempat lain. Pelbagai pilihan kereta yang anda boleh dapati dengan Green Matrix Car Rental Alor Setar yang mana anda boleh mendapatkan kereta sewa murah di Alor Setar , Kedah.

Sekiranya anda mementingkan bajet atau inginkan kereta yang kecil dan mudah untuk dibawa, pilihan anda yang paling sesuai adalah Perodua Viva, yang menjanjikan penjimatan petrol yang paling optimum di samping memberikan pengalaman pemanduan yang mudah kerana saiznya yang kecil memudahkan anda untuk parking. Harga sewaan bagi Perodua Viva memang murah.

Sekiranya anda mementingkan bajet atau inginkan kereta yang kecil dan mudah untuk dibawa, pilihan anda yang paling sesuai adalah Perodua Viva, yang menjanjikan penjimatan petrol yang paling optimum di samping memberikan pengalaman pemanduan yang mudah kerana saiznya yang kecil memudahkan anda untuk parking. Harga sewaan bagi Perodua Viva memang murah.

Untuk mereka yang meminati kereta sedan, terdapat pilihan untuk mendapatkan sama ada Proton Saga, Perodua Bezza dan Honda City, ketiga-tiga kereta ini memberikan perbezaan dari segi harga sewaan, kualiti, keselesaan pemanduan, kepuasan pemanduan dan sebagainya. Bagi anda yang mementingkan penjimatan, Proton Saga adalah pilihan yang sesuai, manakala bagi anda yang mementingkan keselesaan serta pemanduan yang mantap, Honda City menjadi pilihan yang lebih sesuai.

Selain daripada kereta hatchback dan sedan, Green Matrix Car Rental Alor Setar juga menawarkan kereta-kereta dari kategori MPV dan juga van. Contoh kereta MPV seperti Perodua Alza, Proton Exora, Hyundai Starex, Toyota Velfire dan Toyota Alphard, manakala di kategori van termasuklah Toyota Hiace.

Anda boleh memilih mengikut bajet anda, ataupun bergantung kepada keselesaan anda sama ada anda hanya inginkan ruang yang besar untuk membawa orang yang ramai atau inginkan kelas, gaya dan keselesaan dalam pemanduan anda. Apa-apa pun, kesemua kereta sewa ini bergantung kepada pilihan dan citarasa anda untuk memilih apa jenis kenderaan yang sesuai bergantung kepada kehendak anda.

Di samping itu juga, selain daripada menyediakan kereta sewa, syarikat Green Matrix Car Rental Alor Setar juga menawarkan perkhidmatan pemandu atau chauffeur berserta kereta sewa. Ia amat memudahkan terutama sekali bagi pengunjung-pengunjung yang datang ke Alor Setar, Kedah buat pertama kalinya. Untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai perkhidmatan kereta sewa sekali pemandu atau chauffeur ini, anda boleh hubungi kami di contact info kami di bawah.



GREEN MATRIX CAR RENTAL | PERKHIDMATAN KERETA ALOR SETAR, JITRA DAN KUALA KEDAH
Telefon: 017-4458847 | Link WhatsApp
Alamat:
Green Matrix Alor Setar
No C3 Arrival Concourse (Arrival Hall)
Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim.
Alor Setar, 06200 Kedah

No comments:

Post a Comment

15 Makanan Sedap Kedah 2019 Bagi anda yang ingin berkunjung ke Kedah, pastikan anda memasukkan 15 lokasi yang kami senaraikan untuk menja...